فضای نیروهای مسلح به دلیل قرآن محور بودن جزو پاکترین محیط ها است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:


 پایگاه مردمی ارتش ::حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی گفت: فضای نیروهای مسلح به دلیل قرآن محور بودن هم در بعد فضای کار هم در بعد فضای زندگی خانوادگی جزو پاکترین فضاهای نظام اسلامی است و ما مفتخریم که در این فضای پاک نفس می کشیم.

 

 جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه نیروی هوایی که با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، معاون هماهنگ کننده نهاجا، حجت الاسلام والمسلمین صبری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و جمعی از مسئولین استان فارس برگزار شد؛ گفت:  ما در برابر قرآن وظایف سنگینی داریم و سعادت دنیا و آخرت ما بستگی به این وظیفه شناسی در برابر این کتاب بزرگ الهی دارد.

 

وی افزود: خانواده هایی که با قرآن مانوس هستند چقدر زیبا زندگی می کنند و کسانی که فاصله شان با فرهنگ قرآنی نسبت به دیگران بیشتر است چقدر در عذابند زیرا قرآن تنها قانون زندگی است که می توان بر مبنای آن زندگی درست داشت.

 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: ما امروز به لطف خدا بر محور قرآن زندگی می کنیم (البته نه بطور کامل) به همین دلیل وضع زندگی فردی و اجتماعی ما نسبت به تمام دنیا بهتر است.

 

وی اظهار داشت: وظیفه نخست ما در برابر قرآن، فراگیری آن است زیرا فراگیری و معرفت به قرآن پیش نیاز بهره مندی از آن است،  امکان ندارد کتابی را نتوانیم بخوانیم ولی از محتوای آن بتوانیم بهره ببریم پس باید در اولویت اول قرآن را فرابگیریم.

 

پیش ار سخنان جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین نصیرالاسلامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا گزارشی از چگونگی برگزاری این دوره از مسابقات را ارائه کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا